FREDAG



godkväll vänner!

Kan fortfarande inte fatta att det är Fredag har känts som söndag hela dagen. Usch jag är helt slut har hållt igång hela dagen, men berg av tvätt, lakan som ska tvättas, kläder, täcken ja allt. Mitt i all tvätt hann jag med 40 minuter på menlo park mall för att kolla in black friday, men fy fan folk är ju helt galna. Klara inte av sånt så shoppar hellre på fullpris än på att gå bland folk som håller på och trängas och knuffas. Nej inte min grej får dåndamp. Sen hjälpte jag tjejerna när jag kom hem att få upp sina kläder igen på rummet. Vikt kläder, soterat och slängt. Och nu i kväll har vi ätit grekisk till middag och jag har städat av hela köket och har nu lite egen tid så ska lägga en ansiktsmask och kolla tågen till Philadelphia så vi vet när vi ska åka i morgon. Är super taggad!

Pusss

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0