FREDAG


Vaknade upp i dag och var helt säker på att det var söndag men icke. Känslan av att sen komma på att det bara är fredag är underbar. Har nu druckigt en kopp kaffe, satt på en maskin tvätt och hunnit att skypa med pappa en snabbis. Läste även på aftonbladet att Bruce Springsteen förmodligen ska spela i Göteborg den 27 juli. Tjohoo! Så tänkte att jag mamma och pappa kunde gå så delade med mig av den idén till pappa, och han är inte den som säger nej till Bruce direkt. Så nu får gärna biljtetterna släppas tack!

Men tillbaka till jobb igen, skulle slutat vid 12 enligt min vmamma men de tror jag inte eftersom att jag har sjuhelvetes mycket tvätt, jag blir galen och orken rinner ur mig. TACK OCH LOV så ska jag ha en galet bra helg med Sara, blir Philadelphia i morgon och sen åker vi över floden till Camden för att gå på Guns N' roses konsert, hur bra?!! Det kommer bli galet bra den saken är säker. Ska bara se till att ladda batteriet till kameran, ta med mig ett extra batteri och ett extra minneskort och i'm ready to go!

With Love J

Kommentarer
Postat av: Mami

vad hände med lillebror???? Tror du inte han ville se Brucan ??? Schysst >3

2011-11-25 @ 18:33:23
Postat av: Jenny Olsson

Klart han vill men antog att han pluggar eller? <3

2011-11-25 @ 18:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0