Usher & Akon concert 2011

Vaknade upp med halsont efter gårdagens skrikande men så sjukt bra var det. Magiskt kväll i Newark, vilken stämning! Prudential Center levererade och bjöd på 3,5 h show och vi fick njuta av två snyggingar under en och samma kväll. Helt såld och både jag och sara hade en helt sjukt galet bra kväll. Och jag hade bokstavligt talat kunna döda för att få vara den tjejen från publiken som Usher tog upp på scenen i går gahh frustrerande! Ska försöka ladda upp någon video senare i dag så ni kan få uppleva en del av de jag upplevde i går. Får se om jag lyckas med det.








Akon

Akon

Akon

Akon

Usher

Usher

Usher

Usher

Usher

Usher med en tjej från publiken!

Usher

Usher


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0