Torsdag



Sitter här och skypar med Paulinn och prata lite om att hon ska komma hit, vill vill vill hade varit så grymt kul. Har hunnit med att tvätta, laga mat, hämtat C´s klänning, en fika med Linda, skypat med familjen+ Kristoffer och ett träningspass i dag. Och snart är kl halv 3 och jag ska hinna skypa en snabbis med Linn innan jag åker till skolan för att hämta C.

Och senare i kväll beger jag och Nathalie oss ut för en powerwalk i vårvädret.

Ge mig helg, Usher och akon NU!


Godkväll Sverige!

Och föresten ni är hemskt dåliga på att kommentera så släng gärna in någon kommentar, blir mycket roligare att skriva då!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hälsa Akon från mig babe !!

2011-05-05 @ 20:44:30
Postat av: Mami

Du vet ju att vi älskar din blogg skulle inte klara oss utan den Gör oss " GAMLINGAR" riktigt avundsjuka & bokar biljetter till U2 i sommar kram M >3

2011-05-05 @ 21:09:19
Postat av: Anonym

ååhh.....gumman....älskar oxå din blogg...!!!! SÅKLART de blir roligare om man lämnar en liten kommentar efter sej...!!! självklart....har varit superdålig på det...!!! men det får bli ändring på det nu...!!



SKa ha mina gose-killar ikväll till imon trots att det inte är "Min" vecka...ska bli sååå mysigt...!!!



Imon förmiddag ska vi nog på "Ko-släpp" jag o barnen på en gård utanför alvesta...dom ska tydligen va helt tossiga kossorna när dom släpps ut ur ladorna på våren...så det tror jag vi ska åka på...:)))



har inte varit o hämtat mina converse ännu....hoppas hoppas dom passar....!!!! gulligt av dom/er o ta er tid till det...!!!!



skönt väder ute idag o imon o söndag ska de bli ännu bättre säger dom...NAAAJS....:)) så imonkväll får det bli lite grille iaf....MUMS...!!!!



ha världens bästa dag hjärtat mitt.....hoppas du känner dej piggare o gladare än i början på veckan...!!!



du är bäääst..!!!!



puss puss puss puss ♥

2011-05-06 @ 12:13:13
Postat av: Emma

Anar att du förstår att inlägget ovan är från MEJ....Emmsan-pemmsan...hihihi....de kom visst inte med.....PÖÖSSSS :)))

2011-05-06 @ 12:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0