torsdag kväll!

Kom precis hem från Starbucks, gud vilken härlig kväll har skrattat konstant i över en timme. Har pratat och pratat och smidit planer hej vilt, gud så underbart! TACK Sara! Men det roliga fick vara slut för kvällen då det är en dag i morgon med, fredag och sista jobbardagen på denna veckan. Så ska nu krypa ner i sängen min, usch vad jag saknar min säng hemma min STORA säng, här ligger jag i en 90 säng visst jag sover bra så ska inte klaga men saknar att kunna sprida ut sig lite.

Men sängen kallar men bjuder på denna fina bild och säger puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahha....va härligt....underbart o skratta så innerligt....!!!! :)))



hoppas du sovit gott o får en skön & go helg...!!!! har sovit som en kratta inatt....typ ingenting...:( men det är ju fredag som tur är..!



Du är den sötaste....!!



pussisar ♥

2011-05-20 @ 08:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0