Torsdag




Sitter här och lyssnar på U2 och kollar runt på lite tatueringar, vill ha den på ryggen som på bilderna ovan men vill dock ha en annan text och hade tänkt mig Joie de vivre som är franskt och står får The joy of living!

Annars i dag har jag hunnit med att tvätta, bäddat sängar, ett 40 minuters intervallpass, lagat mat och promenerat down town för att posta ett brev till min farmor♥.

Ska köra och hämta C om en timme så ska hoppa in i duschen och ikväll ska jag ut med Linda, underbart väder här så blir förmodligen en liten promenad och en kaffe i kvällsolen.

Imorgon är det fredag och Sara kommer hit för boking av U2 konserten i Juli shoohoo så bra. På lördag blir det shopping med Linda och på kvällen ska jag och min värdfamilj till The country club för att fira min värdmammas födelsedag och på söndag blir the shorthills mall med Nathalie.

vad ska ni själva göra i helgen?


Puss Godingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0