Tisdag



Har precis satt på den sista maskinen tvätt för idag, himla skönt. Eftersom att våran bil gick sönder i går så fick C ta bussen till skolan i dag och vi får förmodligen inte tillbaka den för ens senare i dag om vi har tur så H får hämta henne. Känner sig lite smått handikappad utan en bil just nu. Så medans hon hämta C så ska jag laga mat, vilket bli revben med ris och majs på kvällens meny. Tog mig ut i solen innan i dag blev ungefär 1 h och 30 min innan jag höll på att avlida så himla varmt och speciellt när man ligger ute i trädgården utan pool. Fundera på att köpa en barnpool och ha i trädgården så man kan svalka sig, värt att tänka på. Tänkte vara duktig och ta en powerwalk i kväll men de får bli runt 8 då jag slutat jobba och det har svalnat av en grad eller två.

Pussss

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad snygg du är! Den där klänningen/linnet var urläcker! :D

2011-06-01 @ 04:49:48
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: Lisa

Love the dress! Hela du är snygg :)

2011-06-03 @ 00:04:22
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0