tisdag



Hej och hå, gick utanför dörren i morse och möttes av världens värmeslag och då menar jag sån kvav värme son känns som att man ska tappa andan och trilla ihop. Puhh och nu såhär på eftermiddagen står termometern på hela 30 grader. snacka om väderförändring. Vanlig jobbar dag för min del i dag, en himlans massa tvätt, bäddat rent i tjejernas sängar, tagit en promenad, fått reda på min semester och även pratat lite om mina planer framöver. Blev en snabb skype med pappa, bror och mamma innan pappa och jesper skulle ut och köra. Sitter nu framför dataskärmen som vanligt och väntar på tvätten, sen i eftermiddag ska jag hämta C och kvällens planer ser ut så att det blir en promenad dejt med Nathalie för att utbyta lite tankar och lätta på hjärtat.

Ha en bra dag mina fina, ni är saknade!

Puss J

Kommentarer
Postat av: Emma

Hääärligt....du som längtat så efter värme o sol....:)) klaga inte nu...hihihi....men förstår va du menar....kvav fuktig värme är inte de bästa...men visst om man får välja på det och +8 så vete tusan....:))



DU är också saknad hjärtat ♥



pussssss

2011-05-27 @ 08:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0