Tisdag

Hej hej!

Sitter här i väntan på att maten ska bli klar som i dag blir kyckling med mozzarella och pasta och lyssnar på ljuvlig musik. Annars har dagen varit som vanligt och vid detta laget vet ni nog vad det innebär med tvätt och sådär. Hann träffa linda en runda också över en kaffe innan jag renbäddade tjejernas sängar och hämtade C på skolan. Annars har jag inte så mycket att berätta mer än att jag och Sara är grymt sugna på att se U2 konserten i Juli fast den äger rum i East Rutherford som ligger ca 30-40 minuter bort och då måste vi ta både tåg och buss för att komma fram och de kommer ta oss ungeför 2 timmar så nu börja vi fundera på om någon av oss kanske kan ha tillgång till bil den onsdagen och i stället betala parkeringsplats. Så hade de ju underlättat mycket eftersom att bussarna och tågen måste ju stämma överens när vi vill vara framme och hur stor chans är de? Nada..! men vi får se hur det bli jag håller tummarna för att detta ska bli som planerat.

men nu är maten klar, ha en bra kväll!

Puss J

Kommentarer
Postat av: Papi

hejsan gumman , du måste bara gå på U2 , såg att dom spelade på New Meadowlands Stadium som e hemma arena för både NY Giants & NY Jets , nybyggd jätte arena som tar 82500 pers när det e Fotboll WOW kollade igårkväll på bilder därifrån ojojoj , don't miss it .... kramizar

2011-05-11 @ 10:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0