Söndag kväll

Kom precis hem från New York. Tog en frukost brunch på Starbucks när vi kom fram och sen mötte vi upp Malin och tog taxi till Tonic sports bar. Där det var fullt men svenskar och finländare. Bra stämning i början dock blev den mindre bland svenskarna ju mer tiden gick och finländarna tog väl över inte bara på isen utan även inne på tonic bar. Trodde att Svenskarna skulle ge finländarna lite mer match men det kändes nästan som de gav upp helt och hållet för jag såg då ingen kämparglöd, tråkigt nog! Hade väntat mig en bättre final. Efter matchen gick vi till times square och strosade runt i butikerna, innan i tog tåget till Westfield.

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och ta på mig mjukis och somna in till sunes sommar!





Skulle försöka att ta kort på mannen bakom som låg och sov men självklart när vi tar kort så vaknar han till liv!




Här har ni klockan som jag införskaffade i går för ett utmärkt pris 20 dollar.






Avslutar med en bild på malin!


Jag har haft en bra dag och nu väntas en vecka fulld med jobb!

Puss J


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kvinna så snygg du är!! Hoppas du har det bäst! :)

2011-05-16 @ 17:33:53
URL: http://missunpredictable.blogg.se/
Postat av: Jenny

Precis som du! Saknar våra promenader. Hoppas du och Niklas hade det underbart på eran semester :)

2011-05-16 @ 20:39:25
Postat av: Emma

hahaha....SUNES SOMMAR....hur bra är den inte da...:)))



de här ska han få FAAAAN för...!!



Åhh Lakritsbåtar....får jag smaka...NEJ....Åh Tack..!!



hahaha...:))

2011-05-18 @ 10:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0