söndag

Ligger här i sängen och har precis vaknat. Och ska väl snart pallra mig upp och äta frukost. Dagen i går spenderades inne i New York för att träffa Angelica, så vi strosade mest runt, kollade i affärer, gick på marknad på Christopher street och fikade. Jag hittade dock inget som jag fick med mig hem, men Angelica hittade några rediga kapp. Blev lite planer smida för slutet av året men de håller jag för mig själv ett litet tag till ;). Var iallafall hemma runt 8 så Sara och Linda kom förbi en runda så blev för snickelisnack och popcorn mys!

söndag i dag och de lovade sol och jag hade planerat att lägga mig ute och sola, men det är verkligen ingen sol alls så hoppar det i dag. Blir iallafall att träffa Sara en runda senare i dag.



Marknaden

sockerbit svensk nyöppnad godisaffär!




Hoppas ni får en bra dag!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Saknar dig

maaa äntligen svenskt smågodis, el vad är det jag ser?? är det inte lite lycka på det om jag känner jenny?? typ jag blev helt glad nu när jag ser det hahah:D



Tänker på dig<3

2011-05-24 @ 08:43:49
URL: http://nicooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0