onsdag


godmorgon! Eller god eftermiddag blir det ju för er hemma i sverige. Vaknade upp även i dag av att regnet bara öste ner gah blir galen man kan inte ens gå utanför dörren utan att se ut som en dränkt katt. Har iallafall precis kommit hem efter att ha kört C till skolan, så sitter med en kopp kaffe nu och ska snart (när det regnet lagt sig lite) ut och promenera lite sen ska jag tvätta, ovanligt ha? eller nej! Åh i dag ska jag grilla revben till middag, gud längtar verkligen efter att ha ätit kyckling i snart 5 månader så kan jag säga att jag längtar galet mycket efter kött! Mumma!

Det var väl det hela än sålänge, svårt att veta vad man ska skriva när dagarana nästan ser exakt likadana ut men försöker att roa er så gott jag kan.

Och fortsätt kommentera det gör det hela mycket roligare

Nu ser det ut som om regnet har lagt sig så ska ge mig ut och promenera, får passa på nu, lär väl bara ösregna så fort jag öppnar dörren ändå med min vanliga tur.

Pusss J

Kommentarer
Postat av: Papi

Va söt du e på bilden :) kram PAPI

2011-05-18 @ 19:53:12
Postat av: Emma

Vaffö bara kyckling i fem månader....??! äter dom inte kött :)) det är ju sååååå gott med en goe köttabit...:))



vädret låter inge vidare :(( trist...här är ju också blåsigt o regngrått o kyligt...längtar också efter sol o lite värme nu...!!!



Igår träffade jag gamla tjej-kompisar, vi gick 1-9 ihop i skolan....o vi är 6 st som bor i ljungby nu som ses ganska regelbundet....o det är alltid supermysigt o träffas....o ikväll kommer min kompis Josefine o skulle ha med lite kvällis till oss....gulligt...så de ska med bli mysigt....o imon är de AfterWork med jobbet o på lördag ska jag o Evelina till Halmstad för o möta upp två kompisar som bor i Gbg....:))



Fullspäckad vecka....frågetecken...:)) men det är ganska skönt o ha o göra...även om det nästan nästan kan bli för mycket av de goda ibland...!!!



Verkar som de ska bli bättre väder här till helgen iaf...så de kan ju bli lite härligt med picnick vid havet på lördag..!!



Ha världens bästaste dag sweetie...!!!! MISS U...!!!!!!!!



pussar!!!!!!!!!!!



2011-05-19 @ 08:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0