onsdag



godmorgon har precis slängt in en maskin tvätt och ställt fram frukosten för C och ska snart köra henne till skolan. Solen skiner ute så ska nog ta och sätta mig ute lite sen när jag kommer hem, så kanske man får lite färg. Har en god nyhet jag och sara har bestämt oss för att gå på U2 det har löst sig med bil och allt, GAHH är sjukt taggad redan nu även om det inte är förens den 20 juli. Så vi ska se till att boka biljetterna nu på fredag. Underbart! Så mamma och pappa nu hoppas jag att ni är rejält avundsjuka ;). Dagen ser annars ut som vanligt och C har pianolektion i eftermiddag som jag ska köra henne till för min del blir det nog träning i kväll och en runda till Starbucks antar jag.

Ha en bra dag mina kära, jag saknar er så!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Jeanette & Mattias

Vi är väldigt avundsjuka i alla fall....

Tror nog att ni kommer att få skitkul...

Kram

2011-05-11 @ 15:14:10
Postat av: Mami

Grymt avis skojar inte fy ..... JAG VILL MED!! NKram M

2011-05-11 @ 17:27:46
Postat av: EMma

kommer bli Gryyyymt juh...!!! så jäkla gytt...!!! VILL OXÅ MED FIA...ska vi åka över...;)) hihihi...

kram kram gumman <3

2011-05-12 @ 08:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0