lördag

Blev Jersey garden med Linda i dag på förmiddagen/eftermiddagen, en klocka och två par mjukis shorts blev dagens köp i dag.

Sitter nu i sängen och har precis kommit hem från The country club. Var där med min värfamilj för att fira min värdmammas födelsedag. Trodde att det endast skulle vara vi men de visade sig att jag hade fel och de var med nära och kära. Så vi var runt 20-25 personer. Och det bjöds först på lite mingel sen blev det tre rätters middag, champagne, tårta och tal! Har varit en mycket bra kväll, trevligt folk och god mat.

Har precis tvättat av mig sminket och hoppat i mjukiskläderna och gjort mig redo för sängen kommer somna som ett barn ovaggat i kväll.

Men först innan jag avslutar detta inlägg måste jag berätta att jag blev inbjuden till H´s pojkväns graduations party den 29 maj, har träffat honom några gånger men sen nu i påskas så var det grekisk easter party här hos min värdfamilj samtidigt som min familj var på besök så träffade vi honom och hans föräldrar så hans mamma hade tydligen sagt till H att hon skulle ta med mig också. Super gulligt! Men men nu slocknar jag snart!


Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0