Fredag kväll

Har spenderat kvällen med Linda blev en promenad ner till down town för en kaffe på Starbucks sen begav vi oss hem till mig och bara degade framför tvn. Sen gjorde jag ett tappert försök att övertala Linda att hänga med mig på U2 konsert i sommar, matade ut U2 på högsta volym och har visat Youtube klipp på deras Live konserter, man kan ju inte bara motså den frestelsen. Så tror hon är lite knäsvag just nu så känner att jag kanske har lyckats! Håller tummarna iallafall.

Men nu skriker sängen efter mig och i morgon slår vi till med Usher och Akon konsert i Newark, bra lördagsunderhållning om ni fråga mig. Är verkligen taggad och ska bli så sjukt kul, kalas bra!

Puss och godnatt alla godingar.

Kommentarer
Postat av: Papi

Trodde inte man behövde övertala någon om U2 konsert

:-) , ser ut som du får en bra helg gumman

kramiz Papi

2011-05-07 @ 08:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0