Fredag kväll



sitter nu i köket med en kopp té nyss hemkommen från Plainfield där showen var. Det var några tjejer och killar i 40 år åldern som annordnade sådana här tillställningar gratis för att underhålla folk. Väldigt snällt om ni frågar mig. Dom var jätte duktiga, kan inte säga att det var en musikal eller teater för dom sjöng hela tiden men de förmedlade ändå budskap på ett bra sätt och det var väldigt kul att se och dom var helt sjukt bra på att sjunga. Önskar att man kunde sjunga lika bra som dom istället för att det låter som att man svalt en golfboll varje gång man tar en ton.

Sara kan konsten att muntra upp en och få en och skratta, precis vad jag behövde just idag. Nu ska jag bara försöka att hålla ögonen öppna någon timme till sen ska jag köra och hämta min vmamma på tågstationen i Metropark.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag saknar alla er där hemma! Ni är guld för mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0