Fredag

Härligt med fredag, helgen bjuder bla på utgång i New york City med några tjejer och graduation party för B.

C var sjuk även i dag så hon stannade hemma, vilket innebar ingen körning för mig idag. Runt 8 åkte jag till bilservicen för att fixa bilen, satt där i 3 timmar sen sa det att det var en oljeläcka och lite annat som måste fixas så det skulle ta hela dan så H hämtade snällt upp mig så jag slapp sitta där hela dagen, så får vi väl se i kväll när vi kan hämta den.

Har tvättat färdigt all tvätt nu och har precis satt på en film (Irene Huss) blir lite slappt nu och sen i kväll kommer Sara hit en runda för att hitta på något vet dock inte vad ännu.

Ha en bra helg!

Puss

Kommentarer
Postat av: Papi

2011-05-28 @ 13:46:38
Postat av: Papi

Låter som en helt OK helg :) annat en ett regnigt Ljungby , ha det så kul gumman

2011-05-28 @ 13:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0