Fredag

Fredagen blev ju inte redigt som planerat, en aning misslyckad och jag är sjukt irreterad känner för att strypa någon/något just nu, bara kokar. Man planerar och ser fram emot saker och allt bara skiter säg för att man är snäll och ställer upp. Och det ändras inte bara en gång utan om igen jag blir galen, känns inte som man blir tagen på allvar, uppskattas det man gör ens? att folk ta allt för givet gör mig extremt arg, fatta att andra också ha rätt att ha FRI tid och att allt inte bara kretsar runt en person, att man tar förgivet att personen ska vara där och att allt ska funka som den personen vill och på dens vilkor, många tankar och funderingar snurrar runt i mitt huvud just nu, men nu ska jag i allafall på Show med Sara och Mickaela i kväll till slut för att vara ärlig.


Förlåt för ett irreterat inlägg men kände att jag behövde skriva av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0