Fredag

Efter att ha kört C till skolan så bytte jag om till träningskläder och tog en powerwalk på en timme, skön start på dagen. Har precis tvättat färdigt all tvätt och linda har precis åkt hem, hon var här på en liten fika. Sitter och skypar med mamma och pappa nu och försöker att skicka olika teckensnitt som jag skulle kunna tänka mig att ha som tatuering men lyckas inte så bra så tänkte att jag kunde lägga ut den här så jag kan få lite råd av er med, och har ni något annat förslag på ett snyggt teckensnitt så hojta gärna till. :)

Här är några som jag skulle kunna tänka mig vill i allafall ha något i den stilen.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå till en tatueringsstudio och be dem ta fram lite olika typsnitt på just din text. Dem har oftast flera att välja på än vanliga ordprogram på dator osv. Så kan dem även ta fram rätt storlek som går att göra snyggt som tatuering!

2011-05-14 @ 04:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0