Torsdag

Hejsan alla solstrålar!

Vaknade upp på ett strålande humör och att solen var uppe. Gjorde frukost till tjejerna, och sen när de åkte satte jag på en maskin tvätt och började fixa lite med maten, marinerade kycklingen tills i kväll. Runt nio körde jag och Linda, A till skolan i Prinecton när vi väl kom dit så bestämde vi oss för att ta en frukost på starbucks och kolla runt lite på skolan som A går på. Shit allt är så stort och när man ser det från vägen så kan man (eller inte jag iallafall) gissa att det var en skola.

Var hemma runt tolv så blev en snabb promenad med Pia och Silvia innan jag fixade det sista med tvätten och gjorde klart maten, hann med att skypa med mamma och pappa och en snabb dusch innan jag hoppade in i bilen för att hämta C.

Sitter nu här proppfull och mätt efter maten indisk kyckling med kladdris och broccoli. Ska kolla klart en beckfilm som jag började titta på igår innan jag fixar i köket hade jag tänkt. Sen blir det faktiskt en runda till Rock´n´joes för att träffa Rita.

Och har glömt bort att visa en del saker jag har inhandlat den senaste tiden så tyckte att det passade bra att visa nu! ;)





Jeans jacka från Hollister



Doft från Marc Jacobs




Converse



Sommarens doft coconut / citrus i shower gel, body scrub, body lotion och body spray!



Korallrött läppstift från YSL.



Rosa läppstift från MAKE UP FOR EVER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0