söndag



I dag är det tre månader sen jag lämnade Sverige för ett år här i USA, ja tiden går fort må jag säga..

Har spenderat min söndag i Elizabeth med, Silvia, Pia och Linda. Vi tog en lunch på IKEA, självklart svenska köttbullar. Sen blev det en runda på Jersey Garden men blev inget inhandlat för min del. Men vi hade en trevlig dag och var hemma runt sex.

Så har varit en lugn kväll för min del men några avsnitt av rederiet och tysk choklad som jag fått av Linda. Och morgon är det måndag och en ny arbetsvecka väntar efter två veckors ledigt, blir jobb, och sen ska jag ta mig till frisören kl 10 för att klippa mig, spännande!

men nu ska jag kolla ett eller två avsnitt av till av rederiet innan jag ska sova, blir att gå upp tidigt imorgon.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Papi

Inget inhandlat !!!!! Du är väl inte sjuk gumman ;) man blir allt lite orolig :) men det går nog snart över ... Kram

2011-03-28 @ 15:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0