söndag





I dag är en sån dag då jag bara längtar hem efter alla mina kära. Har känt mig lite nere i dag varför vet jag inte men antar att ibland har man sådana dagar, tog en promenad innan i dag med ipoden i öronen för att rensa tankarna och få lite frisk luft så kändes lite bättre efter det.

Åt en fantastisk god middag med min värdfamilj någon grekisk gryta med ris, grekisksallad och bröd. Sen kom stunden då H kramade min värdmamma och sa jag älskar dig, det fick mig att längta hem till mitt kök och min mamma att bara gosa in sig i hennes armar och säga jag älskar dig det är sådana stunder som är jobbiga och var extra jobbigt i dag, det får mig att längta efter allt jag har där hemma, kändes som att jag ville bara bryta ihop. Men sen vet jag också att om exakt en månad så kommer min älskade familj att stå här och ingen är lyckligare än jag att få spendera 8 dagar men dem bästa jag vet, min familj

Efter att ha hjälpt min värdmamma gick jag upp på mitt rum och jag kollade min telefon och hade fått ett sms av Rita där det stod "Just text me if you want to hang out with your cool friends ;)" så svarade henne "So what are my cool friends doing?" fick svaret "Your cool friend are picking u up at 8.15 ;)" inom bara 2 minuter. Kändes precis som att de visste att jag kände mig nere. Men i allafall mina mungipor gick uppåt och jag tänkte för mig själv fan Jenny sitt inte här och muttra, så jag har precis bytt om och väntar nu på att klockan ska slå 8.15. Så vi får se vad vi tar vägen!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mami

Min älskade lilla dotter,

Saknar dig & tankarna är ständigt hos dig hur du har det vad du gör... men nu går det fort tills vi kommer och kan kramas och pussas och väntar på listan vad vi ska ta med oss över.

Kram & Puss //Mami

2011-03-21 @ 10:12:39
Postat av: Mami

Min älskade lilla höna till dotter,

Saknar dig så mycket men du finns hela tiden i tankarna & nu går det snart tills vi ses och kan kramas om så nu får du tänka på listan på vad som skall med över.

Kramar & puss // Mami

2011-03-21 @ 14:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0