söndag

Hej hopp!

söndagen är här och jag har haft en super bra helg. I fredags hämtade jag och Linda upp Angelica runt halv 9 och sen kom Rita och hämtade oss hos Linda för att åka och bowla! Var runt 8-9 pers så ni kan ju bara tänka er hur kul vi hade. 

Lördagen spenderade jag och Angelica i New York City för shopping och ja shopping blev det nästan lite för mycket kanske. Blir att hålla i pengarna de här två vekorna nu. Var bland annat på times square, soho, åkte en gul taxi bil för första gången och avslutade med middag på Friday´s. Perfekt dag!

Idag vaknade vi runt 6 för att jag skulle köra min värdfamilj till flygplasen så en veckas ledighet väntas för mig, och efter det körde vi hem och sov till 1 ungefär. Sedan tog vi lilla promenaden till down town för frukost på Manhattan bagels. Gick förbi stop and shop för att inhandla lite yoghurt. Sen runt 3 körde jag hem henne till south orange och åkte till Friday´s med linda för trerätters middag. Så sitter nu i köket helt proppmätt och pratar med Linda och Alex. Blir en lugn kväll och i morgon ska jag sooooova ut efter en grymt lyckad helg. Och denna gången ska det inte gå två och en halv månad tills vi ses igen Angelica, vi bor ju trots allt bara 20 minuter i från varandra. Skärpning!!


Lördagens inköp:



Svart skinväska från Urban Outfitters!



Blå / vit randig tröja från forever 21




Virkat linne från H.m





Baggie shorts från Levis!




Blommig byxdress från forever 21



Virkad klänning från forever 21




Vita höga jeansshorts från forever 21




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0