Onsdag

hej på er!

Onsdag i dag och halva veckan har gått. Vaknade upp till en underbar morgon men solsken. Åkte med min värdpappa för att lämna in bilen på lagning. Var inte så kul att köra den dit men hoppas på att dom kan fixa den så fort som möjligt. Men jag fick en lånebil som jag ska ha så länge tills den blir klar. Började fixa med maten när jag kom hem och i dag blir det kalkon och potatis på menyn. Och två maskiner tvätt blir det i dag och i dag tvättar jag även mina lakan för hann inte det i går så längtar tills jag få krypa ner i en nybäddad säng i kväll.

Kom precis hem från en långpromenad med Linda, så ska ta och fixa det sista med tvätten och sen blir det en varm dusch och peeling innan jag ska hämta C i eftermiddag.

Puss


Kommentarer
Postat av: Linn

Love you! <3

2011-03-02 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0