Onsdag!



Sitter nu här i sängen mätt efter att ha ätit spansk kycklinggryta med ris. Min dag har varit bra,  och fullspäckad. Började med att köra tjejerna till skolan, hjälpte H att bära in sakerna i skolan för hon ska sova i New York tills lördag, det var något med skolan. Så hon passade på att visa mig lite av skolan och fick träffa en av hennes vänner. Tog bilen och körde hem sen fixade maten och hämtade upp Linda för att åka och fixa mitt Social Security card för andra gången eftersom att jag fortfarande inte efter en månad har fått mitt. Satt snällt och väntade i 2 timmar och när jag väl kommer fram till kassan så berättar jag att jag inte fått mitt SSC och kvinnan säger att jag måste fylla i ett papper igen! Men så säger jag ni måste ju ha det i datorn för jag har redan fyllt i allt och har till och med kvitto. Men icke de sket hon fullständigt i och kollade inte ens i datorn. Så jag går bort och fyller i det och går och lämna det till henne. Så säger hon du kan gå och sätta dig. Väntade uttligare 20 minuter tills hon ropade upp mitt namn igen, och vet ni vad hon säger när jag kommer fram? Ja vi har redan dig inlagt bara att de inte skickat ut det men de kommer om två veckor. gaaah så irreterande kunde hon inte bara kollat de från början!! Vi var iallafall glada för att få lämna stället och hoppas inte jag behöver åka dit fler gånger. På hemvägen stannade vi på starbucks för en kaffe sen lämnade jag av Linda och körde hem och tog hand om tvätten och bäddade sängarna. Sen bar det av för att hämta C och vidare till pianolektionen. Har precis städat upp i köket och inväntar nu Pia för att ta en kaffe på Starbucks. Ja igen!

Pusss


Kommentarer
Postat av: Papi

Undrar om man inte ska köpa aktier i Starbucks , kursen borde rusa snart :)

2011-03-10 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0