måndag



Hejsan!

Vaknade upp som en zombi i dag hur trött som helst. Men upp kom jag iallafall. Åkte och lämnade in bilen på service kl 8 och det skulle ta 1h och 30 min men ha dagens skämt satt där i 4 timmar och jag var lagom butter när jag kom hem när ett berg av tvätt väntade på mig.  Och jag som egentligen skulle fixat med mitt social secutity card i dag eftersom att jag inte har fått mitt efter 4 veckor så måste åka dit igen! lagom kul, men det får vänta tills onsdag. Hann också med en promenad med Silvia mitt i allt tvättande, inte helt fel nu när solen är framme.

men nu är det dags att ta itu med tvätten igen, men i kväll ska jag ut och äta sushi med tjejerna så lite posetivt denna måndag.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0