måndag



Måndag vilket innebär ny arbetsvecka! Körde min värdmamma till tågstationen i morse klockan 6.30. Sen åkte jag hem och fixade frukost åt tjejerna och som vanligt, bädda sängarna och tvättat 5 maskiner tvätt. Hade en tid hos frisören "Salon Viságe" kl 10 så tog en promenad ner dit. Väldans trevliga var de som jobbade där. Efter att jag kom hit så har mitt hår varit jätte tort och sett ut som ett fågelbo rent ut sagt så frågade frisören om hon hade något som kunde vara bra för mitt hår. Så hon rekomenderade en hårolja från MOROCCANOIL. Så ska pröva den och hoppas att den hjälper. När jag kom fram till kassan och skulle betala så sa hon det blir 35 dollar, och själva oljan kostar 35 dollar så frågar varför hon inte ska ha mer och då säger hon att oroa dig inte för klippningen den bjuder vi på. Så ja jag fick en gratis klippning bara sådär. 

Tog promenaden hem efteråt och fixade lite med tvätten sen mötte jag upp Linda för en kaffe på stan innan hon började jobba igen. Och jag gick hem och fixade färdigt med tvätten och har nu satt på ett avsnitt av rederiet och en varm kopp té, blir en lugn kväll.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0