lördag

Hej godingar!

Gårdagen blev kalas bra, blev middag på Westfield Diner i stället för Olive graden men det är lika bra där så spelar inte så stor roll egentligen. Kollade på The blind side, verkligen en sevärd film för dom som inte sett den. Sen hyrde vi Saw 7 och kollade på, men vilken besvikelse det var, så himmla dåligt gjord och dåligt slut. Besviken!!. Har sett alla andra saw filmerna och de har varit hur bra som helst så hade förväntat mig mycket mer av den sista.

Blev att Pia sov över här för hon hade blivit utelåst inatt, så när vi vaknade i morse så smsade vi Linda och bestämde att vi skulle åka till Menlo Park Mall för shopping. Så vi blev upplockade kl 11. Blev inte så mycket shopping ett par solglasögon och en marinblå hoodtröja det var allt. Förvånad? Tro mig det är jag med!

Kom precis hem och fick se en spliter ny bil på garageuppfarten, ja här är det snabba puckar! En honda suv, svart, jag smällter så sjukt snygg. Men jag ska köra den andra suven ett par månader för H vill köra den nya så om jag har tur så får jag köra den nya efter sommaren kliar lite i fingrarna. Och H visade mig alla finesser med den och jag är helt såld och hon med så i morgon ska vi ta en åktur i den nya svarta pärlan.

Kvällens planer är lite oklara men blir nog middag men några utav tjejerna var när och hur är ännu oklart. Men innan dess ska jag kolla på beckfilm.




Kommentarer
Postat av: Papi

Bättre du hugger den nya suven gumman :) kör hårt

2011-03-06 @ 00:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0