lördag

Steg upp tidigt i morse, klockan ringde 8.00 men steg inte upp förens 8.30 gjorde mig i ordning och sedan begav jag och Linda oss till Jersey Garden. Jag sa till mig själv att jag INTE skulle köpa något för att jag inte hade så mycket pengar men ja jag kom ändå hem med två skjortor, ett par öronhänge och ett halsband. Kunde helt enkelt inte motstå.

Hämtade upp mina världfamilj på flyplatsen senare i dag efter att de har varit på skidsemester. Måste säga att det är skönt att ha dem är hemma igen, inte lika tyst längre. Efter att vi kommit hem och lämnat av grejerna så åkte jag, A och mina värdföräldrar ner till down town för att äta middag på en mysig restaurang.

Och nu är jag precis hemkommen från starbucks, träffade Linda över en kaffe och ska nu krypa ner i sängen och somna in till Ps. I Love you.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0