Fredag



pappa skickade alla bilder från flyplatsen innan jag åkte, inga muntra miner men så lycklig att jag får se dom om endast 47 dagar

Härlig känsla att vakna upp och veta att det är fredag. Min värmamma jobbar alltid hemma på fredag så i dag hade hon köpt bagels till frukost med creme chees, lyx! Hann med två maskiner tvätt och en promenad med linda och ett kaffestopp på starbucks denna dag. Har precis hämtat C och hennes två kompisar och kört hem dom till en vän. Själv ska jag hoppa in i duschen och spendera min kväll med tjejerna, middag på olive garden och film som gäller och ska försöka övertala dom att vi ska kolla på saw 7, får väl se hur det går. ;).

Ha en bra fredagskväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0