Fredag



Saknar sol, värme, solbrända ben, drinkar, stranden, godmat, rhodos och allt som har med sommaren att göra. Vill ha det nu. Inte detta kalla, minusgrader och kallavindar. Absolut på tiden för våren att komma.

Fredag i dag och ska bli redigt skönt med helg. Har hunnit med att tvätta några maskiner tvätt, hängt med Linda till Target för att köpa födelsedagspresent och nu i kväll har jag spenderat tid med tjejerna hos Linda för lite sällskapsspel och ja bara umgås.

Ska sova ut rejällt i morgon och efter det ska jag försöka ge mig ut på en promenad, känns att det behövs!

Puss O Kram

Kommentarer
Postat av: Linnis

Ah vad jag saknar dig nu när jag ser bilden =) Missade dig igår, var hos kusinerna. Men försöker idag igen när jag kommit hem från halmstad. love ya! =)

2011-03-26 @ 07:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0