Fredag

I går var det st.patrick´s day och det firade jag och tjejerna med en middag på Friday´s, alltid lika trevligt. Pia sov över här i natt och vi tog verkligen en låång sovmorgon i dag då båda vaknade kl 12. Tog en promenad till down town och där blev det en frukost på Starbucks. Underbart väder här i dag 23 grader och sol helt otroligt är ju som svensk sommar här ;). Sen kom Linda och hämtade oss och vi körde hem till Pia för att hon började jobba kl 2 sen åkte jag och Linda en runda till Target för att kolla efter sportkläder. Efter det var det Lindas tur att börja jobba så hon släppte av mig här hemma. Sen mötte jag upp Rita för en kaffe i parken och runt 6 tiden begav jag mig till en skola här i närheten för att träffa Sina och Linda för lite basket. Och nu sitter jag och Linda här proppmätta efter att ha tryckt i oss en hel Pizza, och ska snart hämta upp de andra tjejerna för lite filmkväll, lugn och skön fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0