fredag



Får besök av denna tös i dag, Angelica! som sagt anlände vi samtidigt hit och bor ca 20 minuter i från varandra och det har gått två och en halv månad och vi har inte träffats en gång, skam!! Men i dag var tanken att jag skulle hämta henne kl 6. Kom iallafall hem vid 5 efter att ha lämnat C hos en kompis. Då säger min värdmamma att hon måste hämta A i Princeton och är hemma vid 9 och att min värdpappa är fast i New York så det var därför han inte kunde hämta A!! Gahhh vi som skulle ut och äta och så innan bowlingen men det kan vi fete glömma. Men Pia kommer hit snart så då går vi ner till down town och äter sen ska jag försöka få tag på Linda som slutar klockan 8 och se om vi möjligtvis kan hämta Angelica så vi kan hinna till bowlingen i allafall. Hoppas hoppas hoppas! Håller alla tummar jag har!

Hoppas att eran kväll blir lyckad! Så ska jag se till att min med blir det, jag ska få som jag vill! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0