Torsdag kväll



Sådär då var maten klar och köket färdigstädad och jag har slutat för dagen. Bli att vänta in Silvia tills hon har slutat sen ska vi ta en lång kvällspromenad i detta underbara väder, klockan är halv 7 och det är 24 grader ute. Lovely! Fick även reda på nyss att det är "Svensk midsommar fest" på Pacha den 24 juni, wooohooo så blir att boka biljetter till de snarast möjligast. Men jag tar ett försmak på den svenska midsommarn då Saras mamma och kompis kommer på onsdag och ha med sig lite Svenska godheter så ska de ha svensk midsommar på fredag nästa vecka så då bjöd dom in mig med, gulligt värre så detta ser jag verkligen framemot. 

XX


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vi är så mysiga! :D

2011-06-04 @ 01:38:15
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0