torsdag



Torsdagen swishade förbi lite lätt. Och det är snart dags för mig att sova. Efter att har utfört mitt vanliga arbete så tog jag mig ann en beckfilm, hann även men att skype med familjen plus morbror tobbe och natti. Men märkte dock efter att ha suttit och skypat med dom i köket så tog jag upp fötterna på stolen och ja de var helt lila och kalla, jag vet att mina fötter och händer brukar vara kalla men inte såhär. Snacka om dålig blodcirkulation. Så nu är raggsockarna på, dock så är mina fötter i normal färg igen men fortfarande kalla, suck! Ska man behöva gå och oroasig för det nu med.. Sen fram mot 6 tiden var jag och hämtade H från togstationen och nu ikväll så har sara varit på besök. Skönt att ha en egen pedikyrist här, lyx lyx så hon fixade snällt mina tårnaglar tills morgondagens midsommarfirande. Och även vi hann med en beckfilm såhär på kvällkvisten. Så Sara begav sig nyss hemmåt och det är väl dags för mig att krypa till kojs nu också.

Så säger puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: SARA

ska vi hjälpa varandra?

som sagt jag behöver lite röster på min klänning på nylle.., och jag vet att du vill också ha lite röster., så kan du rösta på min klänning så röstar jag på din, och säg gärna till dina kompisar



PUSS&KRAM.., $ara.H<3



PS. följ min blogg och kommentera!

2011-06-24 @ 06:20:37
URL: http://bbitchaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0