Torsdag

Då var det torsdag och snart helg igen. Har spenderat denna dagen som de andra med att tvätta eftersom att C ska iväg på camp i morgon. Sitter nu här och dricker svenskt rabarber och vanilj té och äter toblerone mums, kvällens njutnig! Får se om jag och Linda tar en promenad sen när hon slutar vid 8 men det känns nästan som att det ska börja regna, jag vill inte ha regn vill ha fina sommarkvällar nu!

Annars da? jo jag och Linda har även planer på att åka till Washington DC den 1 Juli över helgen för att utforska lite, boendet är redan fixat då min värdmamma har lägenhet där nere, kollade på bussar och så i dag så blir till att boka det i morgon. Jiihhaa!






Kommentarer
Postat av: Emma

hej stumpan...!!!!



Washington låter ju inte helt fel ;)) tycker jag ni ska göra....absolut...!!! Ikväll ska jag ner o kolla på din underbara bror...o sen är det lite grillkväll med jobbet...synd att det regnar bara....men det skulle kanske spricka upp lite till kvällen....men lite senare verkar de som...

Blir väl på Garvaren annars som det va förra året.... när världesn vackraste tjej skulle på bal ;))



love you honey



pussar o kramar 133856-2

2011-06-17 @ 10:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0