Tisdag kväll

Kom hem för en stund sen och har precis ätit och städat upp i köket. Efter att ha hämtat C från skolan blev det som sagt lunch på Panera bread. Mycket trevligt, fick äntligen min New Jersey quarter, och C lärde mig ett och annat nämligen vad BAMF betyder, tydligen står det för bad ass mother fucker och hon sa att man nämner det när någon gjort något bra och att de var positivtm hum? ja de kan ju diskuteras. Åkte iallafall sen till hennes chandler och medans hon var där så satt jag och läste i bilen runt en halvtimme sen somnade jag, vaknade upp efter yttligare en halvtimme en aning varmare men prick kl halv 4 och C var klar, kalas bra!

Nu ska jag fortsätta att läsa lite ur The diary of a young girl, Anne Frank och sen blir det långpromenad med Silvia.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0