tisdag



precis såhär känner jag i dag, vaknade upp men världens Nackspärr eller vad det nu är ont som F.n gör det och känner mig som en 80 åring som inte kan röra på sig. Ännu roligare är det ju att det är tisdag vilket innebär att jag ska tvätta och byta alla lakan i 3 sängar. Skit lätt! Har tagit en alvedon och en varm dusch i hopp om att skiten försvinner fortare än kvickt. Men nog om klagandet har iallafall tagit mig igenom alla sängar och tvätt och ska bara laga mat tills ikväll. Revben och ris. Sen har jag även kollar upp och skrivit ner lite grejer som jag och paulinn kan göra när hon kommer. Galet vad jag längtar inte långt kvar nu♥. Och även bara 23 dagar till U2 konserten tjollahopp. Sen i helgen blir det Washington DC med Linda och på måndag är det 4 th of July så då blir det New york city för att se fyverkerier och annat skoj!

I brist på annat ska jag nu ta och skriva ner alla telefonnummer jag har i mobilen i min kalender, bra tidsfördriv.

Godkväll

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-06-29 @ 03:13:26
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0