STUDENTFIRANDE!



Hej, har precis lagt på efter 4:a timmar skype med familj, släkt och vänner för att vara med när min älskade bror tar studenten. Tacka gud för att skype finns. Har fått se och prata med min fina bror, du var såå fin gubben. Och gick nog hela laget runt där hemma och pratade med alla. Blev många skratt och tårar. Ni är så underbara allihopa. Suger verkligen att sitta på andra sidan av atlanten just denna dagen, men som sagt att få vara med genom skype var guld värt och jag är så lycklig!

Jag hoppas att du får en sjuhelvetes bra utekväll lillebror, så hörs vi på skype på fredag!

Nu ska jag iallafall ta och äta lite och sen blir det promenad med Sara ikväll.

Puss J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0