Onsdag



Hej, hallå!

Onsdag och snart helg skönt, fick hämta upp bilen i dag som äntligen ska vara fixad och klar hoppas den håller i mer än 2 timmar denna gången. Har hunnit med de vanliga även i dag och skypade en runda med Emelie och Malin gud så härligt att prata med er tjejer, saknar er så. Och STORT GRATTIS till Malin som fått jobb, du är så grym! Ska iallafall snart hämta C för att köra henne till pianolektionen. Sen blir det hem och äta innan jag ska träffa, Manu, Rita och Silvia vilket var en evighet sen.

Första Juni i dag herregud vad tiden springer, men härligt. Student för alla där hemma snart om 2 veckor, usch vad jag hade velat vara hemma till brors student...känns lite jobbigt i hjärtat att inte kunna vara med han på hans stora dag♥. Och även gratta alla andra som springer ut i år. Tänk ändå att det var ett år sen jag sprang ut shit vart tar tiden vägen?! Galet!

Men nu tickar klockan och det är dags för mig att bege mig för att hämta C,  Pusss!

Kommentarer
Postat av: Mami

Hade varit så underbart skönt att se dig här På student nära alla kära MEN tiden går så fort att vi träffas snart saknar dig puss puss kram <3 M

2011-06-01 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0