Onsdag



Godkväll!

Kvällen till ära tog jag mig ut på en kvällspromenad i solnedgången och som sällskap hade jag ingen mindre än Sara. Blev 1h och 45 min. Bra där. Känns oerhört skönt efteråt då denna dagen har varit väldigt slapp, FÖR slapp tro ni eller ej. Körde A till tåget kl 8.10 i morse kom hem och satte på diskmaskinen, bäddade sängarna, åt min frukost, och tvättat 3 maskiner tvätt och lagat svensk spagetti och köttfärsås vilket faktiskt blev en redig hitt så var klar med allt runt 3 sen dess har jag faktiskt varit rejält uttråkad så var skönt att komma ut och röra på sig.

Har nu duschat klart, smort in mig i en härlig body lotion, håret är kammat och tänderna är bostade och jag är nu redo för att inta sängen.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0