Onsdag

Godmorgon!

Vaknade upp om hoppet att solen skulle skina men icke, lika molnigt som alla andra dagar och kommande dagar om man kolla på väderprognosen. Skit tråkigt!
Efter att ha kört A till tågstationen så åkte jag hem och spelade U2 ur högtalarna samtidigt som jag drack mitt morgonkaffe. Tog sen promenaden till stop&shop för att köpa lite grönsaker, hade tänkt göra en kycklingsallad tills ikväll. Nu är jag hemma igen och U2 spelas fortfarande ur högtalarna och jag håller nu på att tvätta. Förövrigt är det som vanligt och de rullar på här borta. Om 5 dagar har jag avklarat ett halvår som au pair, ja tiden går obeskrivligt fort. Och och endast 1 månad och 4 dagar är min älskade vän Paulinn här, galet längtan är så stor, kan knappt vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0