onsdag



goddag alla fina!

Hoppas ni mår lika bra som jag gör. I dag har USA levererat hela 36 grader och strålande sol, underbart men dock undrar jag vart min pool är...? Här hade det behövts en iallafall. Dagen har varit som alla andra onsdagar näst intill, C slutade kl 2 i dag efter att ha haft slutprov i två ämnen så kl halv 3 var det dags för piano och medans hon var där så åkte jag till donkin donuts sålänge.

Är hemma nu och har precis ätit och ska fixa upp här i köket, ta och fixa det sista med tvätten och sen ska jag har lite spakväll, här ska naglarna målas, kroppen skrubbas och ansiktet ska få sig en rejäl omgång med både skrubb och ansiktsmask och fransar och bryn ska färgas. Och om jag hinner så ska jag ta en kvällspromenad med.

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Papi

Vad du ser munter ut :) kram

2011-06-09 @ 08:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0