Några timmar senare

sitter nu här igen några timmar senare efter nästan 2 h långpromenad med silvia, sjukt skönt men jisses 30 grader och så kvavt var jobbigt där ett tag även fast vi bara gick i rask takt så att säga. Men ändå, nu är jag iallafall hemma och sitter och äter vattenmelon, frukten och bären här är så mycket godare än hemma undra varför? Det smakar mycket mer här och är mycket saftigare, skulle kunna leva på frukt och bär här tror jag. Får väl snart hoppa in i duschen innan jag kryper ner och säger godnatt är ju som sagt en dag i morgon med.

Men först måste jag bara säga att jag kollade vädret för denna veckan, herre gud ska bli 36 grader i morgon och 38 på torsdag...är jag i thailand eller...? Men härligt är det!

Nog om funderingar nu blir det duschen

ciaooo bella!


Kommentarer
Postat av: Papi

Mmmm trettioåtta grader gött :) inte klaga hihi bättre än 1m snö som i vintras

2011-06-08 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0