Måndag

Hej alla solstrålar!

Jag har haft en bra helg, som i lördags avnjöts på stranden dock hade det kunnat vara bättre väder, men det var bra ändå. Gårdagen spenderades först med Silvia på Menlo Park mall, skulle leta efter en klänning men hittade ingen men kom inte hem tomhänt för de, blev massa basplagg, två flippflopp och en bodylotion. Sen på kvällen blev det bio med Sara och Mickaela, pirates of the caribbean 4i 3D visades på bioduken. Den var helt okej men tycker att de andra är bättre.

Sitter nu i köket och äter frukost efter att ha kört C till skolan och A till tågstationen. Har massvis med tvätt att ta itu med idag, ska hinna göra lite ärenden på stan och laga mat och allt detta innan halv 2 då jag måste hämta C. Sista veckan för henne i skolan så hon går inte hela dagar så schemat ser annorlunda ut denna veckan.



Ha en bra dag!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Papi

Hej på dej min solstråle :) här e det varmt som faaan , kram kram

2011-06-06 @ 15:28:25
Postat av: Mami

hej Goding <3 vad snygg du är... Idag har jag laddat för värsta bakfesten 7 olika sorters blev det samt pizzabular & mini pajer precis satt mig ner i värmen så skönt & nu kan det snart bli student Kram älskar dig puss M

2011-06-06 @ 18:42:04
Postat av: elin björklund

gdu vad jag saknar dig hjärtat<3 men när du kommer hem ska jag välkomna dig vid flygplatsen:D love u

2011-06-06 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0