Måndag



Hej alla fina!

Har haft en kanon helg, vilket blev midsommarfirande i vårt älskade NYC på fredagen, lördagen blev lugnt då jag var som en tvärdöd hela dagen eller ja kvällen kanske jag ska säga när jag vaknade kl 4 på eftermiddagen. Blev iallafall film mys med Linda och Silvia, kollade på Love and other drugs vilket var väldigt bra. I går blev det en promenad med Sara, fika på Starbucks och massa planerande inför en tripp till Boston. På kvällen ställde vi oss i köket för att rulla svenska köttbullar med stuvademakaroner, jisses så underbart gott och om det var efterlängtat, JA!

I dag vaknade jag upp insåg då att det var den 27 vilket betyder att jag har varit här i ett halvår och har averkat halva tiden som Au pair. Tiden går så galet fort. I dag har jag hunnit med tre maskiner tvätt, bäddat sängarna, handlat och lagat mat. Lite senare så ska jag hämta upp H från tågstationen och sen promenera hem till Sara för att åka på ett cluster meeting i kväll hemma hos Helayne.

Trevlig kväll på er!

With Love J

Kommentarer
Postat av: norrlands- julle

Tänka sig att det är så längesedan vi kom till USA, kan inte fatta det alls. Min panik när jag stod på londons flygplats helt ensam, och min stora lättnad när jag träffade två helt underbara sverige-brudar Jenny och Angelica! Det är svårt att beskriva hur det känns att sitta här hemifrån och veta att "jag hade kunnat vara kvar där just nu" Det var så mycket som jag inte hann uppleva innan jag var tvunget att åka hem, men antar att det är ödets väg, eller bara sjuk otur, det kan man aldrig veta. Jag ska tillbaka på ett eller annat sett, det vet jag, det MÅSTE jag.



Du ska veta att jag tänker på er, du är en sjukt fin tjej, så lev och njut så länge du kan! Ett önskemål är att du upplever LA åt mig, hoppas det går att ordna!



love/

J

2011-06-28 @ 00:37:43
Postat av: Sara

Grattis min finaste Jenny :)<3 Nu är det bara 6 månader kvar till Caliiiforniiaaaa, here we coooome!!



Kyss!

2011-06-28 @ 04:51:24
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0