Lördag

Vaknade kl 7 i morse för att göra mig redo för att åka till Jersey Shore med Sina och Linda. Vi bar oss av runt halv 9 utan gps och en google map beskrivning men tro det eller ej vi hittade dit utan problem efter en timme i bilen. Men tyvärr så var vädret sämre än lovat, var molningt hela dagen. Men vi hade trevligt ändå blev som lite pickning, gick och åt frukost på dunkin donuts och sen spridde vi ut våra handukar och spenderade timmarna fram till kl 2.20 pm då vi åkte hem igen. Duschade och gjorde oss i ordning och sen åkte vi down town för att köpa med oss mat hem till Lindas hus för film kväll. Vi hyrde The last exorcism, trodde hjärtat skulle hoppa ur under kvällen fy fan vilken film, sjukt vidrigt och har ont i huvudet efter att har sutit och spänt mig och skrikigt mig igenom i stort sett hela filmen. Men nu är jag hemma och har krängt en halv marabou choklad och mår sådär äckligt illa, men ska iallafall försöka att somna nu men nu tycks jag höra saker överallt.

Men här får ni min dag i bilder, enjoy!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0