Helgens Bravader!

Hej allihopa!

då var det söndag igen och helgen är snart över.  Fredagen spenderade jag med Sara, Linda och Michaela på T.G.I Friday för tre rätters middag. Under lördag morgonen bar det av till Menlo Park mall för shopping, och som alltid blev det en del inhandlat och man spenderade yttligare en lön. Kvällen ägnade jag och Sara åt lite galej här som A och H hade, hade väldans trevligt tills in på småtimmarna när några fått i sig en aning för mycket. Vilket resulterade i att Jenny the washqueen ägnade hela natten/morgonen åt att tvätta då en viss person inga namn nämda spytt lite för vilt kanske i mitt rum, på min säng, så fick tvätta alla mina sängkläder, täcket, filt, personens täcke, filt, lakan, och kudde plus lite kläder. Så ja jag har fortfarande lite att göra, men fick iallafall väldens mest idiotiska uttalande från denna person då jag sa nästa gång du spyr så snälla spyr på toaletten, "Ja men jag försökte spy så att det var lättast att tvätta" haha dör en smula där. Hade varit så in i helvetes mycket lättare att tvätta om man spytt direkt i toan. Så värt att tänka på tills nästa gång kanske ;).

Nu är vi i allafall vakna jag mår skit bra jämfört med personen brevid och ja det blir ett och annat skratt efter gårdagens händelser, när bilderna och minnet började komma tillbaka. Men för att sumera kvällen så var den mycket bra bortsätt från vissa delar.

Så denna söndagen blir väldigt lugn, lite beck och gott gott och jag är nöjdare än någonsin.

Ha en fortsatt bra söndag alla fina!




Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha för man fattar ju inte att det var jag liksom ;P Och minnet kom aldrig tillbaka, bara hemska överaskingar i min kamera, huva!

2011-06-20 @ 05:07:40
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0