Fredag

Godmorgon på er!

Usch har sovit så illa i natt. Fick reda på i går att en annan au pair här runt omkring dog i förgår. Och dem tror att det var ett blodkärl i hennes huvud som sprack. Hon skulle ta en powernap men vaknade inte igen, hennes värdmamma hade hittat henne Fick rysningar i hela kroppen och kan inte tänka på annat. Visst jag kände henne inte men jag har vänner här som kände henne. Det är helt sjukt hon var 21 år, 21 år??.. Hon skulle åkt hem nu om 2 månader i augusti, då hade hon varit här i 2 år! Lider verkligen men alla hennes nära och kära där hemma, tänk att få ett telefonsamtal om detta! Alltså jag dör, det är så hemskt vidrigt och ledsamt. Inte nog med att en tjej fick en propp i lungan och avled bara några månader efter att jag kom hit och hon var svensk. Fy klarar inte av sånthär, det skrämmer mig! Ingen ska behöva gå bort så i den åldern, trodde inte ens att det hände om jag ska vara ärlig inte av dom orsakerna iallafall. Må ni båda vila i frid!

Skönt att ha dagen planerad, har lätt för att tänka förmycket när det händer sådana här tråkiga saker och blir lätt berörd, fast vem hade inte blivit de i detta fallet. Iallafall jag ska börja att fixa tvätten och bädda sängarna och förhoppningsvis är det inte så mycket i dag. Vid 12 tar jag en liten paus och då kommer Rita för att hämta upp mig, så blir starbucks över en kaffe fy vad längesen det var jag träffade henne nu när jag tänker efter. Efter det kommer Sara hit så ska vi göra oss i ordning för kvällens bravader, midsommarparty på Pachita inne i NY. Kommer vara uppträden från allt från Hera Bjork, Iceland's Eurovision Song Contest contestant 2010, Anine Stang, en norsk stjärna
och Alcazar. Så blir nog en lyckad kväll och så håller vi tummarna för INGET regn i kväll!

Så vill bara önkskar er en GLAD MIDSOMMAR och ta vara på livet!♥

PUSSS J


Kommentarer
Postat av: Papi

Låter som ett bra startfält ;) blir nog bra ös hela

Natten ... Kram kram

2011-06-24 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0