fredag

Hej!

Vaknade upp av världens blixt kl halv fyra i morse, och sen drog åskan igång och jag kunde inte sova en blund till. Totalt livrädd. Och för er som inte vet så snacka vi ÅSKA här borta. Så vid 6 gick jag upp och började med tvätten. Körde min värdpappa till bussen och håller fortfarande på och fixar här hemma. Blir att hämta upp han igen runt 1 och sen åker han och C ner till Washington DC för att hämta min värdmamma och sen ner till North Carolina där C ska gå på camp. Så jag hade tänkt spendera min kväll med Sara, Linda och Michaela för middag på TGI Friday, som sedan avslutas hemma hos mig.

Har precis fått ett mail av pappa, och på bilden var det garanterat balens snyggaste par, min älskade bror Jesper Olsson och vackra Matilda Carlsson. Helt klart balens Kung och drottning. Ni var/är så himla fina och jag önskar er en super bra kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0